Miksi me aloitimme


Muutama vuosi sitten, yritin lähettää valituksen ostamistani kuulokkeista ja selitettyäni saman ongelman viidelle eri ihmiselle, sain vihdoin tuotteen lähetettyä korjaukseen. Tulostin kuitin, palautuslomakkeen ja kaikki muut tarpeelliset tiedostot, jotka minun piti lähettää tuotteen kanssa palvelukeskukseen.

Viikon tai parin päästä sain kuulokkeeni takaisin ja yllätyksekseni huomasin, että palvelukeskus ei ollut korjannut mitään, koska mitään osanumeroa ei oltu määritelty (paitsi sekä kuitissa että tuotteen pakkauksessa).

Kun yritin selittää ongelman asiakaspalvelulle, kohtasin taas ymmärtämättömyyttä, joten luovutin ja päätin katkerasti, että automaattiset asiakaspalvelut ja vastausviiveet ovat menneet liian pitkälle.

Siitä lähtien olemme yrittäneet luoda ystävällisen ympäristön, jossa voi puhua oikeille ihmisille tilauksestaan, kaupasta ja ongelmien ratkaisemisesta, joka ei välitä siitä, että asiakaspalvelutilastot näyttäisivät “hyviltä” hallinnon silmissä.

Me GamingGadgetsilla

Sebastian Söder

Sebastian
Ostopäällikkö
sebastian@gaminggadgets.se

Larry Söder

Larry
Talouspäällikkö

Lukas Söder

Lukas
Asiakaspalvelun ja IT-osaston johtaja
lukas@gaminggadgets.se

Filip Söder

Filip
Markkinointipäällikkö

Olemme täällä

Meillä ei ole fyysistä kauppaa mutta jos olet lähettyvillä, tule ihmeessä vierailemaan.

GamingGadgets Sweden AB
Energigatan 4
434 37 Kungsbacka
Sweden